RSS

Job or Blow Job?… this is the question!

27 Oct
Job or Blow Job?… this is the question!

Mă apuc din nou de scris după aproape doi ani de „abstinenţă” creativă, timp în care am urmărit şi analizat tot ceea ce s-a scris în presa locală şi nu numai.

Mi-e silă. Mi-e silă când văd că presa a devenit un instrument de manipulare josnică în mâinile anumitor politicieni, care, după cum recunoştea un mare „făcător” de ziare vâlcean, consideră ziariştii nişte fomişti gata oricând să le satisfacă cererile pentru un pumn de bănuţi. O întrebare de bun simţ de la Radio Erevan sună cam aşa: E bun sexul oral? Răspunsul: Da, dar depinde de care parte a pulii te situezi. Cam aşa este şi în presă la ora actuală. Sunt mulţi „formatori de opinie” care se află în faţa pulii, în spatele ei aflându-se politicienii. Am ajuns atât de scârbit încât am scos din grila de programe Antenele turnătorului Felix şi Realitatea lui Vântu, părintele FNI, SOV Invest etc. Rar mi-a fost dat să văd oameni care nu au avut, nu au şi nu vor avea tangenţă cu jurnalismul care se bat cu pumnii-n piept spunând că ei sunt oameni de presă, analişti bla, bla, bla. Păi cum mama dracu` să citesc ce scriu Roşca Stănescu şi Nistorescu când ei au avut de a face cu Securitatea, nu cu jurnalismul. Sau pe CTP care, prin anii 60, când tatăl meu era student la Facultatea de Inginerie Electronică şi Comunicaţii, el era student la Automatică. Ce pula mea treabă are pulanul securităţii sau şaiba cu presa? Hai că ăştia de mai sus sunt dinozauri. Dar, ce să mai faci când vezi şi valul de mânji: Ciutacu, Gâdea, Ursu, Tudor şi Mircea Badea, care se dau şi ei mari ziarişti.

Mă uit la Gâdea. GadeaStan Doamne, ce om cult! Ce prestanţă! Mai că-ţi vine să-i faci o poză, să o-nrămezi şi să te-nchini la el ca la icoană. Omul cică a făcut Teologia, sau, mă rog, o şcoală unde canonul i-a ţinut loc de pernă. A ajuns pastor omul… pastor baptist. Interesant! Mai e unul care a făcut Teologia şi lucrează în presă, Cristian Tabără. Diferenţa dintre Tabără şi Gâdea este că primul are coloană vertebrală, caracter şi ştie cu ce se mănâncă presa. Gâdea, în schimb, nu ştie ce e aia presa, dar ştie să împroaşte pe oricine cu venin atunci când şeful lui, tovarăşul Felix Voiculescu, i-o cere. Am observat o chestie la Gâdea: atunci când se „enervează” nu se uită fix în cameră când adresează o întrebare interlocutorului, ci întoarce uşor capul spre stânga. Băi, păstoraşule, ţi-e ruşine să priveşti telespectatorii în ochi în timp ce-i împroşti cu otravă pe adversarii lui Voiculescu, sau, după caz, Iliescu? Fii şi tu măcar odată în viaţă bărbat, chiar dacă lumea spune pe la colţuri că eşti parandărătnic.

ciutacul victor

O altă specie rară de ziarist este Ciutacu. Uitaţi ce scrie El despre El pe blogul făcut de El: „Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun?”. Să moară toată lumea, să scape de tine Victoraş, că tu eşti cel mai şucar boier de Ferentari… zău aşa. Măi, năpârcă scelerată şi cărător de genţi diplomat, nu ţi-e mă ruşine? Cât timp l-ai lins în dos pe Muşetescu, pe la APAPS, pe banii noştrii, ai contribuabilior, cum te-ai simţit măi nemernicule? Păcat că a murit Muşetescu că poate aflam şi noi cum a făcut avere Omar Hayssam şi cum te-ai gudurat şi tu pe lângă şpaga dată de arăbete. E acelaşi Hayssam pe care încerci acum să i-l bagi pe gât lui Băsescu, în fiecare seară pe Antene. Băi, atotştiutorule care eşti un atotştiutor, cât timp mai ai de gând să te prostituezi, dar în acelaşi timp să te dai de fată mare?

Te apucă groaza când vezi că ziarişti tineri, o parte din ei nu toţi, s-au transformat în curve, unele de lux fiindcă lucrează pe bani grei la Antene sau Realitatea, altele mai de centură, fiindcă lucrează prin presa locală. În loc să-l mai înjuraţi pe Băse că vrea să legalizeze prostituţia mai bine l-aţi vota. Asta şi fiindcă presa a devenit, ca şi Parlamentul României, un adevărat bordel unde matroane ca Vântu sau Voiculescu îşi scot angajaţii la „produs”. Măi băieţi, sau fete după caz, pentru voi presa e un job or blow job? Că serios, eu nu mai înţeleg…

Hai că vă las, cred că v-am plictisit cu aberaţiile mele. Aaaa, să nu uit! Pentru toate curvele din presa locală, care în ultimele zile au mâncat căcat că am bătut palma cu sistemul şi mă plăteşte Nicolescu să nu mai scriu: Fetelor, v-am pregătit nişte şerveţele să vă ştergeţi la gură. Sau lăsaţi…că vă voi şterge eu cu altceva, zilnic, pe amărâtul ăsta de blog.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27/10/2009 în presă...moartă

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
