RSS

Pe Băsescu îl votează… dar pe voi cine vă votează?

09 Noi

L-aţi văzut cumva pe Zdreanţă, cel cu ochii de faianţă? E slăbuţ, dobitocel şi e pui de decreţel. Lumea de prin cartier îl mai strigă… Orbănel. electorala

Da, măi frate, această javră plină de jigodie, Ludovic Orban, urmaşul de drept al Brătienilor, s-a trezit şi el vorbind despre alegătorii „marinarului”:  „Eu aş rezuma aşa, cine votează cu Băsescu: alcoolicii, ţiganii,  prostituatele, probabil, deşi mă îndoiesc că prostituatele vor vota cu Băsescu, având în vedere cum arată…”. Hopa! Stai aşa. Adică liberalii şi pesedeii îl vor vota pe Băse? Să facem o mică analiză:

Alcoolicii – Din câte ştiu, şi memoria nu prea mă-nşeală, atât Orban cât şi o mare parte din PSD (Vodcăroiu, Hrebe, Mazăre, Oprişan etc) sunt fraţi cu zeul Bachus. Bucureştenii nu cred că au uitat cum „le petit” Ludovic, pe perioada în care era vice la Primăria Capitalei, se închidea în birou, sugea o sticla de „visichi” şi se apuca să cânte la chitară. ludovic orban animat Ce vremuri… hâc! Sau l-aţi uitat pe tovarăşul Văcăroiu care, deşi e copt de diabet şi alte boli, îşi îndoia cafeaua cu cognac când era premier şi mai apoi şef al Senatului? Să nu uităm şi ce chiolhanuri trag Vanghelie, Oprişan sau Mazăre. Cine pula mea a introdus BEREA şi micul în „cultura” electorală, dacă nu Vanghelie? Nu puteau să dea şi ei, ca mică atenţie electorală, o carte de Petru Ţuţea, un „almanahe”, o cutie cu aspirină etc. Domnii pesedişti s-au gândit că e mai bine să dea de băut. De la ei toţi au moştenit acest defect. Te apucă groaza când îi vezi pe pedelei, liberali, socialişi, peremişti şi limbişti cum împart sticle de vodcă, şampanie şi bere, având ca etichete chipul iubitului conducător. Dacă toţi sunteţi nişte alcoolici incurabili, de ce căcat nu staţi în banca voastră şi ieşiţi ca tăunele din curul calului să spuneţi că beţivii lui Băse sunt mai beţivi decât ai lui Crin? Hai sictir, menestrelule!

mailat Ţiganii – Păi, băi, hali-mi-ai cucuveaua, nu îţi e ruşine? Cum dracu’ pomeneşti tu de funie în casa spânzuratului? Din câte am citit în ultimul timp, la capitolul ŢIGANII din politică şi afaceri au fost incluşi: Bombonel Năstase – maică-sa o slujnică de etnie rromă, Dinu Patriciu – tatăl ţigan, Ion Iliescu – aici am oarece dubii, este văr primar cu Nicolae Gheorghe, fost consilier a lui Cioabă în anii `70, Stelian Tănase – tatăl ţigan, Mircea Dinescu – tatăl ţigan, Andrei Pleşu – tată ţigan şi mama evreică, Ion Ţiriac – tatăl ţigan, Sorin Ovidiu Vântu – mama ţigancă. Să voteze şi aceste „personalităţi” cu Băsescu, m-aş mira, fiindcă marea lor majoritate sunt duşmani declaraţi ai marinarului. Şi te întreb ceva, măi zdreanţă: Dacă părintele vostru „spiritual” Dinu Patriciu e cioroi, atunci voi ce sunteţi, măi boracilor?

caicatura3 Prostituatele – Stimaţi politicieni, ştiu că sunteţi la mare concurenţă cu fetele de pe centură. Războiul curvelor politice contra curvelor de trotuar durează de mii de ani şi se pare că sunteţi geloşi. Băse a vrut să vă dea o mână de ajutor. De ce căcat să vă prostituaţi în Parlament iar în faţa naţiunii să vă daţi drept fete mari? Nu tată, totul la vedere! Mai curve decât centuristele sunt liberalii. Fetele lui Mireille Mathieu aka Crin Antonescu se prostituează în politica românească, sub înaltul patronaj al matroanei Patriciu, de aproape 20 de ani fără pic de perdea. După ce prin 1990 şi 1991, Radu Câmpeanu, Ion Raţiu, seniorul Coposu, Quintus şi mulţi alţi reprezentanţi ai partidelor istorice erau reeducaţi în spiritul democraţiei de noua orânduire condusă de Iliescu, liberalii s-au gândit că e bine să se alieze cu cei care le-au cărat pumni. Spune tu acum, domnule Organ, cine e mai curvă decât voi? Cineeee, Năstase? Lasă-l că e la PSD şi ştie toată lumea că e prima doamnă a politicii. Mă refer la voi liberalii, ce vă daţi de fete mari şi nevinovate. Ludovic, mă uit la tine şi parcă o văd pe domnişoara din bancul cu Bulă:

Bulă şi Ludovica Orban pe o bancă, seara în parc. Ludovica spre Bulă: – Bulă, mama mi-a spus să spun NU la orice îmi ceri. După o clipă de gândire, Bulă îi dă răspunsul: – Daaa? Atunci ai avea ceva împotrivă să-mi sugi pula?

Cam aşa te văd eu şi alţi 34% (după ultimul sondaj) din populaţia ţării care-l votăm pe Băsescu. Să nu uit, măi menestrel, eşti frumos ca limba rusă sau ca … oops

 
 

Etichete:

One response to “Pe Băsescu îl votează… dar pe voi cine vă votează?

  1. Dan Badea

    10/11/2009 at 4:33 pm

    Dorule, am ras de am facut pe mine citind postul asta! Sa-mi bag pula, super misto scris… :))

     

Lasă un răspuns

 
