RSS

Spălătorii de cadavre

11 Noi

 

mass-media

 

După ce ieri au tăcut ca peştii, când alte televiziuni şi ziarişti au luat atitudine, cei de la Realitatea TV, patronată de sinistrul poliemielitic Sorin Ovidiu Vântu, s-au gândit să-şi ia în serios rolul de SPĂLĂTORI DE CADAVRE. La emisiunea bocitoarei Mussolini aka Răzvan Dumitrescu, cea mai mare curvă din presă Roşca Stănescu a venit să-şi coasă himenul, să se dea de fată mare şi inocentă în scandalul stenogramelor – vezi „Părintele stenogramelor dovedit de… stenograme”.

realitatea

În loc să se discute despre implicarea unor jurnalişti într-un şantaj ce face să pălească şi mafia rusă, bocitoarea de la RTV a încercat, cu complicitatea lui Roşca Securistănescu, să-l scoată vinovat chiar pe cel şantajat, în speţă Cătălin Macovei. La emisiunea „Intoxicarea zilei”, pe lângă SRS,  invitaţii Cristi Boureanu, Maria Câmpean, Bogdan Duvăz şi Gyorgy Frunda au încercat să-şi spună punctul de vedere. Spun au încercat fiindcă doar Duvăz, SRS şi madam Câmpean erau luaţi în seamă, datorită faptului că încercau să pună pe seama lui Băsescu scandalul stenogramelor. Am văzut-o pe jigodia de Roşca Stănescu cum flutura prin faţa camerei o hârtie semntată de Macovei şi urla că şeful ANI şi-a făcut parte dintr-o sumă de 100.000 euro împrumutată de o terţă persoană. Singurul om cu capul pe umeri a fost Frunda care i-a atras atenţia viermelui rompetrolist că fără consimţământul celor trei părţi implicate în acel împrumut nu poate să facă publică hârtia, fiind un act privat. A fost momentul în care SRS s-a înroşit mai rău decât culoarea partidului pe care îl slujeşte şi a ascuns actul. Bun! Unde vreau să ajung totuşi… În timpul emisiunii, Mussolini, Duvăz, Câmpean şi SRS au sărit la beregata lui Macovei, care intervenise telefonic, acuzându-l că el este cel care a dorit să dea informaţii. Mai mult, Mussolini a sugerat opiniei publice că Macovei ştia de conturile lui Blaga, Videanu şi Berceanu din Franţa. Măi bocitoare abjectă, uite ce spun stenogramele:

CM: Păi la Blaga s-a terminat. Asta ştiţi!
SRS: Nu ştiu! Şi l-aţi găsit curat?
CM: Păi am dat-o public asta. Ce-am terminat. Blaga a justificat tot.
SRS: Nu i-aţi găsit conturile de afară?
CM: Suntem în procedură… Lui Blaga?
SRS: Da.
CM: Sincer, nu le-am căutat.
SRS: Urât.
CM: Urât, dar nu am ştiut.
SRS: Dar ceilalţi doi?
CM: La ceilalţi doi sunt procedurile în curs. Durează. Ştiţi cum v-am zis şi la televiziune. Elveţia nu mai e ce-a fost. Elveţia dă tot acuma, dar e o procedură mai complicată.
SRS: Păi şi dacă le dă după alegeri?
CM: Am înţeles. Poate dă înainte de alegeri. Aici aveţi dreptate că, dacă afli prea târziu, degeaba afli.
SRS: Ar trebui să se ştie.
CM: Am înţeles ideea. Dar ziceţi-mi cu Blaga. Are conturi în străinătate? Dar chiar habar n-am avut. În ce ţară?
SRS: Franţa!
CM: Franţa? Păi cu francezii avem o relaţie bună.
BC: Franţa e ca-n România.
CM: Păi da. Da-s pe numele lui, că dacă-s pe-a lui văru’ n-am competenţa. Pentru că în Franţa nu-i complicat, cum zice şi Bogdan. Ce mi-e Franţa, ce mi-e România. Dar dacă nu-s pe numele lui sau pe-a lui nevastă-sa, pa şi la revedere. Copiii sunt majori din câte ştiu eu.
SRS: Păi şi cât mai durează procedura asta?
CM: Dacă v-aş zice că durează o saptămână… Nu vă pot garanta cât mai durează. Nu ştiu, uite o să mă interesez şi vă transmit mâine prin Bogdan. Că eu acuma sunt ocupat să dau cu subsemnatul pe la diverse autorităţi, că tot ziceţi dvs. Că mă şantajează, că mă are Băsescu la mână cu nu ştiu ce. Şi chiar nu prea m-am mai preocupat în ultima vreme ce s-a mai întâmplat, dar mâine vă transmit prin maestru’.
SRS: Da, Bogdane?
CM: Că eu cred că nu mai e. Teoretic n-ar trebui să mai dureze mult.
SRS: Oricum, şi nişte detalii ar fi utile. Unde sunt, cum sunt, numere. Mmm?
CM: Am înţeles.

Deci tovarăşul securist Roşca Stănescu i-a sugerat lui Macovei să cerceteze în Franţa. Am avut o răbufnire în timpul emisiunii şi i-am trimis un sms lui Cristi Boureanu în care i-am explicat cum stă treaba şi că jigodiile aflate la masă cu el îl păcălesc. Cristi citeşte sms-ul şi intervine în emisiune. Degeaba! Mussolini o ţinea pe a lui şi îl scotea vinovat tot pe cel care a fost şantajat în modul cel mai abject de Roşca şi Chirieac. Nu-mi venea să cred cum un aşa pretins formator de opinie încerca să-l spele pe cadavrul de presă Roşca Stănescu în faţa unei ţări întregi. Şi, ca o cireaşă de pe tort, bocitoarea de la Realitatea TV a mutat tunurile pe Traian Radu Ungureanu, europarlamentar PD-L. Uitând că au fost colegi ani buni la trustul Realitatea, Dumitrescu i-a reproşat lui TRU că a plecat din emisiunea de ieri seară, moderată de alte două jigodii Ursu şi Stancu. Ce se întâmplase de fapt? Toată ziua de ieri presa serioasă dezbătea şantajul lui Roşca în timp ce Antenele şi Realitatea tăceau mâlc. Invitat la emisiunea „Foişorul de dejecţii” a lui Ursu, Traian Ungureanu le-a reproşat moderatorilor că nu discută şi despre subiectul zilei – STENOGRAMELE ROŞCA-CHIRIEAC-MACOVEI.

adrian-ursu

Ca să-i dea o „lecţie”, Ursu le-a ordonat celor de la pupitrul de emisie să bage un calup cu secvenţe de la mitingurile lui Băsescu din Piteşti şi Craiova, unde Ungureanu avea un rol de MC (Master of Ceremony). Modul abject şi cretinoid în care s-a comportat muribundul Ursu l-a determinat pe europarlamentar să părăsească emisiunea. Acelaşi lucru îl făcea orice om integru şi cu coloană vertebrală, care nu-şi doreşte „respectul” lacheilor lui Vântu.

Revenind la spălătorul nostru de cadavre, Mussolini Dumitrescu, acesta a crezut de cuviinţă să mai intoxice o dată opinia publică: „Din câte îmi dau seama este o strategie a celor din PD-L să pună tunurile pe presă. Este planul lor în campanie. Nu poţi să fii invitat la o emisiune cu temă precisă şi să ceri să discuţi altceva. Nu este aşa domnule Boureanu?” Băi, să-ţi bagi pula! Măi rahat deontolog, în ce pula mea televiziune din lumea asta un politician nu este lăsat să-şi spună punctul de vedere? Adică voi vă permiteţi să invitaţi oamenii la emisiuni doar să recite ce-i place lui Vântu? Eu ştiu că o parte din presă presează căcat, dar voi cei de la Realitatea şi Antene mâncaţi apoi căcatul cu o poftă animalică. După ce te faci de căcat încercând sa-l speli pe Roşca, te apuci sa-l ataci şi pe un fost coleg de-al tău. Bravo Mussolini! Ţine-ţi-o tot aşa şi peste un timp, foarte scurt, o să vă mutaţi cu toţii la televiziunea aia de Metrou, înfiinţată tot de poliomieliticul Vântu. Underground, acolo vă e locul jegurilor!

Special pentru „fetiţele” de la Realitatea TV şi Antene:noi-vrem-respect

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11/11/2009 în presă...moartă

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
