RSS

Am avut dreptate

17 Noi

Vă scriam ieri în articolul https://voceaargesului.wordpress.com/2009/11/16/patriciu-da-n-basescu-cu-nastasiu/ că Ciprian Nastasiu lucrează pentru casa de avocatură condusă de Ovidiu Buduşan şi AM AVUT DREPTATE. Norocul meu s-a numit amicul George (colegul de blog, beţii şi luptă anti-comunism) care mi-a deschis ochii cu privire la „legăturile primejdioase” dintre Patriciu-Buduşan-Nastasiu. Informaţia o avea de la un fost consilier din staff-ul de campanie liberal din perioada alegerilor din 2008. Pe net nu am găsit niciun cuvânt despre această legătură sinistră. Nicio agenţie de presă, blogger, forumist etc nu ştia că Nastasiu „spală podelele” pe moşia lui Buduşan, avocatul de încredere al petrolistului „tristei figuri” Dinu Patriciu. Am avut o surpriză azi când o bocitoare de la (I)Realitatea TV l-a întrebat pe deputatul liberal Horea Uioreanu: „Domnule deputat, colegii mei au descoperit azi că fostul procuror Nastasiu lucrează la casa de avocatură a domnului Buduşan, avocatul domnului Patriciu. Are vreo legătură acest lucru cu apariţia cărţii?…” Răspunsul liberalui presupun că-l bănuiţi, Patriciu nici căcat nu a mâncat, nici gura nu-i pute. Whatever! Un lucru mi-a atras atenţia. De unde dracu` ştiau ăştia de la (I)Realitatea de axa Patriciu-Buduşan-Nastasiu? Intru iar pe internet şi singurele legături mă trimiteau bineînţeles la… blogul meu (să moară comuniştii de ciudă)🙂 Cititnd în voceargesului.wordpress.com cei de la (I)Realitatea şi-au adus şi ei aminte că în urmă cu ceva anişori, în instanţă, Nastasiu îl acuza pe Patriciu în cazul Rompetrol, iar Buduşan îl apăra pe mogul. Azi, după zicala: ţine-ţi prietenii aproape şi pe duşmani şi mai aproape, Nastasiu a început să lucreze pentru Buduşan, implicit pentru Patriciu. Încerc să fac o analogie: Buduşan avocatul lui Patriciu – Nastasiu angajatul lui Buduşan – Patriciu duşmanul declarat al lui Băsescu – Gaetan „copilul de casă” al familiilor Geoană şi Iliescu – Geoană candidat la preşedinţia României (contracandidatul lui Băse) – Iliescu duşmanul lui Băsescu…. CONCLUZIA o tregeţi voi, dragi cititori.

Pentru băieţii din „LIGA TÂLHARILOR”, Patriciu, Roşca Stănescu, Chiriac, Hrebenciuc, Vanghelie, Oprişan Mazăre etc:

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
