RSS

Scrisoarea Primei Doamne către jigodiile comuniste

02 Dec

“Sunt una dintre femeile care şi-a dedicat întreaga viaţă familiei ei. De dimineaţă până târziu în noapte, zi de zi, timp de câteva zeci de ani, m-am îngrijit să le fie bine copiiilor şi soţului meu. Aceasta este cea mai importantă misiune pe care mi-am asumat-o.  Nu am lucruri de spus în faţa camerelor de luat vederi. Viaţa mea, cu bune şi cu rele, nu diferă de viaţa câtorva milioane de femei din România. Pentru acest motiv am stat departe de presă, chiar dacă am fost de multe ori supărată pentru lucruri neadevărate care se spuneau despre noi. Rup astăzi tăcerea pe care am păstrat-o timp de câţiva ani fiindcă ceea ce presa şi oamenii care sunt în spatele ei fac astăzi mi se pare de neacceptat. Nu aş vrea să spun că ceea ce a făcut Traian Băsescu în mandatul său este perfect. Ştiu însă căt tot timpul s-a gândit să facă lucruri bune pentru oamenii de rând care l-au ales. Atunci când vine vorba despre relaţiile pe care le are cu alţi oameni, pot spune, după 34 de ani de căsnicie, că nimeni nu îl cunoaşte pe Traian Băsescu mai bine decât mine. L-am auzit acum câteva zile, şi încă nu îmi vine să cred, pe domnul Mircea Dinescu afirmând că soţul meu m-ar fi lovit. Nu ştiu în ce familie a crescut domnul Dinescu, dar în familia mea, în casa şi în viaţa mea nu s-au întâmplat niciodată asemenea lucruri. Pentru afirmaţiile mincinoase pe care le-aţi făcut, sunteţi dator, domnule Dinescu, să vă cereţi scuze în faţa copiilor mei. Închei prin a vă spune că nu este uşor să fii soţie de preşedinte, atunci când acesta pune interesele ţării mai presus decât orice, uneori chiar şi de familie. Dar şi pentru asta îl iubesc şi respect pe soţul meu, Traian Băsescu.” – Maria Băsescu



 
21 comentarii

Scris de pe 02/12/2009 în Uncategorized

 

21 responses to “Scrisoarea Primei Doamne către jigodiile comuniste

  1. mysha

    02/12/2009 at 2:33 pm

    Biata femeie! Mi-e mila de ea. Nu vreau sa-mi imaginez cam ce viata are cu ala…

     
    • Doru şi George

      02/12/2009 at 4:38 pm

      Nu stiu ce viata au impreuna fiindca nu stau cu ei in casa. Nu ma intereseaza viata lor de cuplu, cum nu trebuie sa intereseze pe careva, ci ma intereseaza ce poate sa faca Basescu pentru tara.

       
      • Anonim

        23/07/2012 at 7:54 am

        ai dreptate

         
  2. madalina

    02/12/2009 at 5:07 pm

    E normal sa se intample asa intr-o campanie, preluam din ce in ce mai mult modelul vestic…Ma bucur ca in sfarsit a luat atitudine si Prima noastra Doamna!

     
  3. Mekone

    19/07/2012 at 1:17 pm

    O doamnă care nu s-a coborât niciodată la mintea celor care au încercat să o tot jignească legându-se de funcţia soţului. Decentă şi elegantă!

     
  4. Anonim

    19/07/2012 at 3:43 pm

    Toata stima pentru dumneavoastra, Doamna!

     
  5. BARBU IOANA

    19/07/2012 at 8:30 pm

    D-voastra sunteti exemplulul clar de femeie puternica care are forta, curaj, demnitate si intelepciune. Primiti intreaga mea consideratie si bucuria ca exista oameni speciali ca Prima Doamna a Romaniei, pe care o admir, o respect pentru taria de caracter, pentru ca sunteti o femeie speciala, buna si nu in ultimul rand frumoasa. Nu va lingusesc, asa simt si vreau sa va multumesc!

     
  6. Anonim

    19/07/2012 at 9:26 pm

    Frumos ,f frumos DOAMNA BASESCU !! V-am admirat mereu si prin aceasta scrisoare mi-ati dovedit ca nu m-am inselat .Sunt alaturi de familia d-voastra .Voi merge la vot in MONTREAL
    Sa dea D-ZEU sa se trezeasca o ANUMITA PARTE A POPULATIEI si sa aleaga calea cea buna pentru tara .

     
  7. Codruta Onila Barbos

    19/07/2012 at 10:19 pm

    Fata si ochii iti dezvåluie sinceritatea, curåtenia sufletului si dragostea. Esti puternicå asa ca si sotul tåu, stiti sigur care vå sunt dusmanii si multi sunt. E greu de luptat cu hienele comuniste, talharii tårii care muscå pe oricine fårå milå. Un singur lucru nu am så inteleg niciodatå de ce nu se confiscå averile celor parveniti pe spatele poporului, averi ce o datå au fost ale noastre, a tårii si acum???? Dumnezeu så vå ajute, så ne ajute pe noi toti romanii cu sufletul curat si o datå så iaså adevårul la suprafatå iar cei ce au jignit romanii simpli si cinstiti så fie pedepsiti asa cum se cuvine, romanii simpli si cinstiti plecati in tåri stråine pentru o viatå de om så fie o datå alinati in suflet si så poatå cu totii reveni ACASÅ, asa cum fiecare si-ar dori, acaså unde ar putea så fie paradisul pe påmant! Doamne ajutå-ne si mai då-ne putere!

     
  8. OM

    19/07/2012 at 11:16 pm

    La ce nivel se coboara Mircea Dinescu😦 Pacat ca insulta ca sa sustina USL.

     
  9. Jeny

    20/07/2012 at 9:02 am

    Sunteti cu adevarat prima doamna, nu doar pentru ca sunteti sotie de presedinte ci datorita modului dumneavoastra discret si elegant in care va comportati. Aveti toata stima acestui neam. Felicitari si pentru modul cum va sustineti sotul, convinsa fiind, ca si noi, ca a facut ceea ce trebuia pentru poporul sau.

     
  10. novac

    20/07/2012 at 9:41 am

    Si eu sant de acord cu DOAMNA BASESCU este de admirat cat a putut sa suporte jignirile aduse D ULUI PRESEDINTE romani sant rai razbunatori si usor de manipulat imi pare rau sa spun dar asta este adevarul la noi in MURFATLAR lumea il vorbeste numai de bine poate poporul isi va da seama in data de 29 07 2012 sa decida cei de facut

     
  11. Daniella

    20/07/2012 at 12:29 pm

    Va felicit si va admir .Doamna Maria sunteti un om de mare omenie .Va doresc din tot sufletul sa aveti putere si sa fiti mereu alaturi de familia dvs.si implicit ,alaturi de noi romanii marunti.

     
  12. Claudia

    20/07/2012 at 4:36 pm

    O doamna extraordinara!

     
  13. anonoim

    20/07/2012 at 9:53 pm

    o doamna ,vom merge la referendum la vot.

     
  14. Anonim

    21/07/2012 at 12:14 am

    Felicitari doamna MARIA BASESCU tot respectu pentru d-voastra si pentru sotul d-voastra TRAIAN BASESCU !

     
  15. zozo

    21/07/2012 at 3:39 pm

    Cred ca s-a spus aproape tot ! nu-mi ramine decit sa va spun : va admir si va iubesc!

     
  16. zozo

    21/07/2012 at 3:41 pm

    Cred ca s-a spus aproape tot . Nu ne ramine sa va mai spunem decit atit :va admiram si va iubim!

     
  17. Anonim

    22/07/2012 at 3:05 pm

    Dinescu a devenit foarte repede un trubadur al actualilor comunisti din USL.Acum 23 de ani,acelasi Dinescu se plingea cum comunistii „secursti” i-au impus domiciliu fortat in Bucuresti.Pentru un poet,mi se pare jignitor sa uiti si mai ales sa tradezi cu atita usurinta!

     
  18. Anonim

    29/07/2012 at 7:49 pm

    Tot respectul pentru dumneavoastra doamna MARIA BASESCU familia mea va admira si va iubeste .

     
  19. rodica

    06/12/2012 at 11:48 am

    Foarte frumos atzi scris si punctat Doamna Maria Basescu in scurta dvs.scrisoare,sper sa fie receptzionata de cine trebuie si sa isi prezinte scuzele de rigoare pe care le meritatzi pe deplin. Respect pentru tot ce a facut sotzul dvs. si Presedintele nostru pentru tzara.
    Un an nou fericit cu sanatate!

     

Lasă un răspuns

 
