RSS

Însemnările zilnice şi „cotidiene” ale managerului Liza Evanghelizda (cap. 2)

17 Mai

Şi săptămâna trecută activitatea prodigioasă a Lizei şi-a urmat cursul. Timpul trece implacabil şi fericita directoare îşi marchează terenul şi vremea cu izul său inconfundabil de om al momentului aflat mereu la locul potrivit.

Luni spre Miercuri

Sânt supărată fleaşcă. Ăştia mari ai mei îmi pregătesc o belea. Vrea să aducă ca şefă de ziarişti pă Chivuţa Cioran ezact la ziarul pă care îl conduc. Nu ştiu unde pula mea a stat asta până acu când eu mă luptam cu concurenţa şi cu dobităcii ăia pe care iam dat afară că etra proşti. Am făcut din „Acuplare” o chestie dă artă. Cititorii înnebuniţi dă calitatea produsului meu îşi smulg ziarele din mâini şi scrisorile de felicitare pentru „Acuplare” curge ca Cotmeana pe vreme de furtună. Nu înţeleg dă ce vrea şefii mei să mio aducă pe oacheşa asta pe cap. Mă dăscurcam dă minune cu Dan Boschet. Ăsta cel puţin e prost şi pot săl întorc cum vrea io. Dacă vine aia sa-r putea să îndrăznească să râvneşte la fotoliu meu. Asta va declanşa Jiadu. Voi murii cu dinţi în beregata ei mai cava ca Mitrea în oole lui Năstase. Sânt o luptătoare şi chiar dacă de cele mai multe ori mam făcut că mă împiedic eu am eşit mereu învingătoare şi cu portofelu plin. Jur că aşa va fi şi de data asta.

Marţi înspre Luni dimineaţa

Mia mai trecut supărarea am auzit că Chivuţa cere salar mare şi car fi picat negocierea cu ăştia de la centru. Pentru prevenţie lam trimis pă Boschet să o monitorizeze pă Chivuţa şi să o fotografieze în ipostaze ruşinoase. A urmărito până la munte unde sa dus cu familia şi cu nişte pretini. Dobitocul dă Boschet sa ascuns în nişte otavă mai mare şi a aşteptat să surprindă ceva inedit. Spre seara unu din anturaju Chivuţei a venit şi sa pişat în capul lui Boschet fără să ştie că subalternul meu era în exercitiu funcţiei de paparazzi. Mă gândesc acum să-l dau în judecată pe emanantul de urină şi săi cer daune cominatorii pentru întinarea idealurilor lui Boschet cu materiale reziduale urât mirositoare. Dan Boschet mia povestit episodul cu lacrimi în ochi făcând comparaţie între perioada sa dă Liceu Militar dă Elită şi vremurile de azi când a ajuns să fie pişat în cap, că pă perioada dă Liceu era pişat în cur. Lam compătimit şi lam înţeles da cîn am ajuns acasă ma apucat un râs isteric ce ma ţinut câteva ore. Ăsta chiar că e mai prost ca mine. Pardon!

Miercuri spre cu totul alceva

Astăzi am avut mai mult timp dă meditaţie în interes propriu. Am pus cap la cap mai multe informaţii ş-am ajuns la concluzia că vreau să mă fac masoancă. Am aflat că la Clubul Rotarilor din oraş e curve de toate genurile. Şi mai ştiu că adunătura dacolo să poate numi cu onoare etilismul comunităţii în care cu onoare trăiesc şi eu vremelnic şi important. Misa spus că pentru a pătrunde în această excelenţă etilică ai nevoie de câteva cunoştinţe de filozofie şi hermeneutică hegemonică exegetică şi câte alea toate. Aceiaşi sursă ma informat că toate astea se pot da în lături dacă dispui de alte calităţi ascunse. Slavă Domnului am aceste suptitute. O să fac o cerere şi o să mă prezint la Clubul Rotarilor acolo unde mieste locul şi unde foştii mei clienţi Frătilă şi Marincuş au pătruns de mult. Mă gândesc cu timpul săi fac un loc şi lui Dan Boschet pentru că şi el are cam aceleaşi calităţi cu mine, cu neşete excepţii majore. Da totuşi amândorura ne plac bărbaţii adevăraţi ai neamului şi suntem patrioţi cu sânge în instalaţie.

Joi

Lam pus pă Boschet să scrie pă blocul lui că cotidianu nostru săptămânal este cel mai cumpărat după piaţă. Am procedat aşa pentru că după ce am publicat pozele cu facerea de secs între mai mulţi protagonişti, vânzarea a crescut exponenţial de la 36 de eczămplare la peste o sută. După ce am citit scrierea lui Boschet pă bloc miam dat seama că ziarul nostru e cel mai bun dă pă planetă ear evoluţia sa ne va duce în situaţia de a angaja toate tipografiile din lume care să tipărească inestimabilile aberaţii ale lui Dan Boschet. Dar cu inteligenţa mea naivă, sau nativă cum dracu so zice am mai sesizat un lucru. Toate astea nar fi posibile dacă alături de Dan Boschet nar sălăşui diafana Ionela Putinei care oricând poate fi catalogată ca o adevărată miză, sau muză că nici asta nu ştiu sigur a creatorului cerşetor. De multe ori în preajma unor genii ca Dan Boschet stau şi mă gândesc, aşa cum pot io, cum e posibil ca Dumnezeu să pună atâta inteligenţă întro singură albie de porci.

Vineri înainte de noapte. Adică ziua

După ceam citit pă blocul lui Boschet cât de bine să vinde „Acuplarea” noastră am început să fiu mai relaxată. Adică mă doaren cur de intrigile care se urzeşte în jurul ziarului pă carel conduc. Totuşi în prostia mea nerecunoscută public ma întreb dacă lucrurile merg aşa de bine după cum relatează subalternul meu de ce dracu navem bani să ne plătim curentu şi canalu. Nu cumva datorită valorii noastre sa făcut o conspiraţie internaţională împotriva celui mai penetrant şi erectil cotidian săptămânal? Ba da fratilor, asta e! Poi în momentul în care ziarul nostru prezintă cele mai interesante poziţii de acuplare cum e posibil să navem cu ce ne cumpăra prezervative. Va trebui să intensificăm activitatea de paparaţi şi să dăm la temelie ăstora cu bani. Păi dă când mama dracului şantajul unui ziarist anceput să fie tratat cu indiferenta şi sictir. Înseamna că undeva greşim.

Sâmbătă spre dezastru

Aoleu. E oficial. Negocierile cu Chivuţa a fost încununate cu sugces. Şefii mei au aceptat salariu cerut de madan Cioran. Să vehiculează o sumă apropiată de cea pe care oncasează Andreia Esca de la Sârbu. Ăştia e nebuni. Chivuţa asta a fost uşuită dă pretutindeni primind picioaren cur şi vine acum păste mine sămpart eu faima şi celebritatea cu o colorată care nici curvă nu ştie să fie. Cea ce ma deranjeaza foarte tare la această Chivuţă este că a trăit cun prost dă ziarist pă care eu lam dat afară şi pă carel chiamă Africescu. Ăsta după ce că e boşorog bătrân mai e şi tâmpit. A scris o carte de poizii fără semne de punctuaţie aşa cum folosesc eu în însemnările mele. Îmi fine săl eie dracu de moşneag dar pă mine mă doare chestia cu foasta lui ţiitoare Chivuţa. Ce dracu să caute asta la „Acuplarea” mea? Voi intra în greva foamei în semn de protest şi voi renunţa chiar şi la raporturile secsuale în interes de service. O să iasă scandalu dracu, o să vedeţi voi.

 

Lasă un răspuns

 
