RSS

I became a run through silence…

15 Oct

Am devenit o alergare printre tăceri

Lovesc tăcerile ca să-mi cânte simfonii,

Enunţ formule magice pentru uitarea de tine

Rotesc zboruri de păsări albastre,

Gonesc ţărmuri pentru corăbii pierdute în larg…

Doresc să vii nechemată

Mint când soare îmi spune că iubesc

Ascund lumii că ştiu cuvinte de dor

Găsite prin cărţi interzise

Ostenesc spunând minciuni inofensive.

Surâs inocent sau ironic în faţa

Tuturor ochilor lumii,

Elaborez tot felul de chemari,

Astfel… sunt în faţa ta ca în faţa mea.

Deci eu,

Eu, hohotul şi lacrima

Trunchiul timpului mi-ascunde

Inima pe zi ce trece

Numele meu se vrea nemuritor

Eu vreau, uneori, asemănarea cu… dragostea!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15/10/2010 în life...

 

Lasă un răspuns

 
