RSS

Ganduri…

15 Dec

…m-am oprit pe-o banca… mi-am aprins o tigara si m-am lasat sedus de cele cateva raze de soare care se chinuiau sa-mi arate ca mai sunt si ca ma pot incalzi… asa cum au facut-o de atatea ori. In acelasi timp vantul care adia usor, ma invaluia si-mi amintea ca…e prezent si… ca de acum… doar el ma va urma pretutindeni, indiferent cat de nopate sau cat de zi va fi. Trag incet din tigara… si-o savurez… de parca ar fi ultima… o ultima tigara pe care as fuma-o, dar pachetul de tigari abia desfacut imi zambeste timid si-mi spune ca-i acolo. Incerc sa nu gandesc nimic si nici sa simt, doar sa stau! Nu vreau sa simt nimic! Prin fata imi derulez niste filme… unele mai vechi, altele mai noi… altele nici nu s-au petrecut… Nu stiu daca imi doresc sa se petreaca ci poate doar… imi place sa le vad… poate doar ca sa nu le uit. Pe jos s-a asternut zapada… si… si asfaltul e rece si plin de crapaturi, asemeni unui om… trecut prin toate greutatile vietii si incercat de multe… Mai trag un fum si imi intorc privirea… incercand sa gasesc nimic, doar imagini si-mi dau seama ca… nu stiu de ce m-am oprit, asa ca… mai trag un fum, imi sting tigara… si plec… spre nicaieri, la fel cum am venit!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15/12/2010 în life...

 

Lasă un răspuns

 
