RSS

I Want To Know What Love Is…

25 Ian

Cineva mi-a marturisit odata ca viata intima alaturi de iubita sa nu a fost decat o convietuire intemeiata pe simtul datoriei fata de persoana iubita. Eu, daca am iubit, daca as fi in stare sa darui „iubitei” ceva mai mult decat acel simt al datoriei, ce multumire sufleteasca as avea in plus? Stiu, mi se va raspunde, „multumirea ca iubesti, chiar daca nu ai fost iubit”.  Poate nu voi mai recunoaste niciodata ca am iubit, poate nici macar nu am stiut ce inseamna sa iubesc, si voi cauta sa-mi ucid nelinistea cu pasi marunti si apasati cu care voi sfarama durerea presarata pa cararile inimii in cele mai adanci ceasuri ale noptii…

 
Un comentariu

Scris de pe 25/01/2011 în life...

 

One response to “I Want To Know What Love Is…

  1. alex

    28/01/2011 at 5:03 pm

    http://www.criterii.ro/articole/articol/2983/UN-POET-FĂRĂ-NOROC-LA-DAME

    UN POET FĂRĂ NOROC LA DAME
    Anca Gligor

    Ziaristul şi poetul argeşean Florian Silişteanu e un barbat ca bradul şi se află în puterea vârstei. Cu toate astea, el se vâră adeseori, ca musca-n lapte, în dispute cu colegii, care nu ştiu ce să se mai facă şi ce să mai dreagă cu acest om sucit.
    În ultimele luni, de pildă, Silişteanu l-a calomniat energic pe poetul Aurel Sibiceanu, stârnind indignarea intelighenţiei argeşene. Acum, l-a lăsat pe Sibi şi l-a luat în colimator pe Ion Neguş, dar Nae nu ştie multe şi, în curând, i-o va trage pe spinare, poetul lund-o deja de câteva ori la sănătoasa pe străzile Piteştiului, deşi are 1,90.
    E drept că nici ceilalţi nu stau cu mâinile în sân şi povestesc chestii de îţi stă minetea. Cică eroul nostru a mai comis o tâmpenie, după ce a înşelat-o pe una dintre iubitele sale trecându-i maşina abia cumpărată pe numele lui – a şterpelit un laptop chiar la restaurantul Uniunii Scriitorilor. Numai că l-au văzut confraţii şi l-au obligat să îl aducă înapoi, ceea ce l-a făcut pe marele poet Adam Puslojic să-i spună: „Siliştene, am terminat-o cu tine, să nu mă mai cauţi în veci !”
    Se zvoneşte că ajuns la culmea răbdării, un scriitor din zonă lucrează la un roman cât se poate de realist intitulat „Din viaţa, minciunile şi înşelăciunile unui poet fără succes la dame”, cel vizat fiind chiar Silişteanu.
    O fi ?

     

Lasă un răspuns

 
